5 Razloga za slanje korporativnih poklona

I dok pokušavate da pronadjete savršen poklon za svoju tetku, ne zaboravite na korporativnu stranu davanja poklona. Evo naših pet razloga zašto bi tebalo da pošaljete korporativne poklone.

  1. Da pokažete svoji zahvalnost
  2. Da iznenadite i oduševite svoje klijente ili kupce
  3. Da bi se vaši zaposleni osećali cenjeno
  4. Da vas izdvoji od konkurencije
  5. Da se vaše ime pojavi svuda

Da pokažete svoji zahvalnost..

Zadržavanje kupaca je jedan od najvažnijih aspekata svakog poslovanja. Jedan od najlakših načina da zadržite svoje klijente srećnim i zadržite njihov posao je da pokažete svoju zahvalnost. Ovo se može uraditi na mnogo načina: jednostavan e-mail sa zahvalnošću, posebne ekskluzivne ponude, deljenje fotografija vaših kupaca na vašim nalozima društvenih medija i, naravno, brendirani poklon.

Da iznenadite i oduševite svoje klijente ili kupce..

Iznenađenje i oduševljenje je marketinška strategija u kojoj se kupcima neočekivano daje nešto posebno samo da bi se nasmejali (i zapamtili vaš brend). Sezona praznika je odlično vreme da isprobate ovu strategiju. Iako više od polovine srpskih kompanija šalje praznične poklone, ne rade sve, tako da poklon iznenađenja u poruci može zaista poboljšati odnose između kompanija i njihovih klijenata. Poboljšani odnosi = više potencijalnih klijenata = veća prodaja. Većina kompanija troši oko 5000 dinara na poklone za praznike. Neki od popularnijih poklona uključuju korporativnu odeću, hranu i posuđe za piće. Ako ništa od ovoga nije u okviru vašeg budžeta, isprobajte poklon karticu od 500 dinara za Starbucks ili jednostavno rukom pisanu belešku.

Da bi se vaši zaposleni osećali cenjeno..

Iako većina vašeg budžeta za korporativne poklone može otići vašim klijentima ili kupcima, ne zaboravite na svoje zaposlene. Praznici su odlično vreme da se zahvalite za sav trud koji je vaše osoblje uložilo u protekloj godini. Ne samo da će to pomoći moralu u kancelariji, već studije pokazuju da se poslovna produktivnost povećava za 31% kada su zaposleni zadovoljni. Pored toga, prema istraživanju časopisa Forbes, 41% ispitanih je reklo da su pokloni poboljšali zadržavanje zaposlenih.

Da vas izdvoji od konkurencije..

Možda mislite da su vaši klijenti potpuno lojalni vašem brendu i samo vašem brendu, ali šanse su da ih vaša konkurencija neprestano bombarduje pokušavajući da steknu svoj posao. Slanjem korporativnih prazničnih poklona trenutnim kupcima, u suštini jačate svoju vezu i pomažete im da osete osećaj zadovoljstva što su vas izabrali. Prema Indeed-u, veća je verovatnoća da će preduzeća koja razvijaju dugotrajne odnose sa klijentima dobiti ponovljene poslove i preporuke.

Da se vaše ime pojavi svuda..

Odlična stvar u vezi sa promotivnim proizvodima je što su oni korisni i za primaoca i za brend koji ih poklanja. Dva glavna razloga zbog kojih ljudi drže promotivne proizvode su kada smatraju da su korisni i kada ih smatraju privlačnim. Izaberite praznični poklon koji je oboje! Isprobajte vezeno ćebe, poklon za dom ili brendirani komad posuđa. 9 od 10 ljudi se seća brenda na promotivnom proizvodu koji su dobili. Ako se ljudi sećaju vašeg brenda, veća je verovatnoća da će ponovo kupiti, pa im dajte nešto posebno.

Iako može biti primamljivo smanjiti budžet za praznične poklone da biste uštedeli novac, nemojte to činiti! Praznični pokloni mogu biti veoma važan deo vaše prodajne i marketinške strategije. Pozovite nas na 065 933 0055 i recite nam kako možemo da vam pomognemo u darivanju prazničnih poklona. Od izbora proizvoda, preko prilagođenog pakovanja, do isporuke, Ruler JML je tu da pomogne ove praznične sezone.